Wczoraj, czyli 24 kwietnia minął rok od premiery Apple Watch. Był to pierwszy całkowicie nowy produkt od prezentacji iPad’a w 2010 roku. Według analityków przez pierwszy rok sprzedano aż 12 milionów Apple Watch, co stanowi 61 % całego rynku SmartWatch’y. Przyjmując średnią cenę 1500 zł co daje 18 miliardów złotych przychodów.
Najciekawsze jest jednak to, że Apple sprzedało dwa razy więcej zegarków niż oryginalnych iPhone’ów z 2007 roku, bo w debiutanckim roku sprzedano ich 6 mln sztuk. Firma Wristly przeprowadziła ankietę wśród 1150 posiadaczy Apple Watch, która wykazała, że 93 % z nich jest zadowolonych lub bardzo zadowolonych ze swojego Smart Watch’a.
Mówi się, że Apple pracuje już nad kolejną generacją, ale doniesienia na temat jego wyglądu są sprzeczne i jedne źródła mówią o takiej samej konstrukcji, inne z kolei o cieńszej budowie. Dużo mówi się także o łączności z siecią komórkową za pomocą karty eSIM. Apple Watch ma zostać podobno zaprezentowany już w czerwcu na WWDC 2016.
Źródło: WSJ