Najpopularniejszy serwis z filmami czyli YouTube

Najpopularniejszy serwis z filmami czyli YouTube

Serwis internetowy, jakim jest YouTube (istniejący w sieci od 2005 roku), znany jest większości użytkowników Internetu. Jednakże już dawno zmienił on swoje przeznaczenie. Umieszczane na nim przekazy dotyczą już nie tylko własnych interpretacji muzycznych utworów. YouTube stał się miejscem wymiany własnych poglądów czy informacji na bardzo różne tematy. Dziennie umieszczanych jest na nim kilkadziesiąt tysięcy filmów. Najbardziej popularne kanały mogą poszczycić się milionowymi subskrypcjami. Fakt ten wykorzystuje również z powodzeniem coraz więcej przedsiębiorców, zakładając tam swoje konta firmowe i umieszczając na nich specjalnie przygotowywane krótkie filmiki promocyjne dotyczące konkretnej usługi czy danego produktu. Jednym słowem, kanał YouTube funkcjonuje na polu biznesowym jako pomysłowe nowoczesne narzędzie marketingowe.

Przygotowując tego typu prezentacje, należy pamiętać o tym, by unikać w niej zwrotów dotyczących konieczności nabycia jakiegoś produktu czy skorzystania z usługi. Jest to dość nudna forma reklamowania i szybko może spotkać się z ostrą krytyką. Jeśli jednak w filmiku umieści się prezentację zastosowania danego artykułu czy korzyści, jakie przyniesie dana usługa, wówczas z pewnością prezentacja będzie mogła poszczycić się pozytywnym odbiorem. Warto przy tym pamiętać, by nie zniekształcić wizerunku swojej firmy. Stworzenie tego typu prezentacji video wymaga więc czasu, ale przede wszystkim kreatywności i nietuzinkowego podejścia do tematu. Jest to możliwe pod warunkiem, iż jego stworzenie odda się w ręce osób, które mogą poszczycić się tego typu umiejętnościami.

Koncepcje na tego typu firmowe wizytówki video mogą przybrać różnorodne formy. Może to być pomysłowe przedstawienie danego produktu czy usługi przy udziale postaci animowanych. Może to być również tematyczny klip, w którym znajdą się odnośniki do danej usługi czy produktu.

Dodaj komentarz